Den grävande journalisten GElay

Okej jag blev lite upprörd över sopan som pratade i radio,
jag menar hur fan kan man pratar så här: hade rhaaaapa i kanchee ett år eyy.... jag ska baaatla en snubbe haaajpat som faaan.. en 12 åring fraan forårten vi var rååa som fan haaade taxter...

Jag undrar verkligen hur han tar sig själv på allvar. Låter det så där i hans huvud när han sitter och tänker på vad han ska handla när han är på ica typ : Aaa shiiiit.. undrish om jag faan ska ta och kutta en korv och bah liksom kööra med eyn spagetthishh...  bäst att passa sig för Aina så  jag inte toskish om jag baksish den har ketcupishen.

Grabben var iaf någon Sebbe ifrån "Kartellen" vad fan det nu är.. och tog sig själv på väldigt stort allvar.
Som jag skulle säga en tvättäkta SOPA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååååååååååååååååååååååååh SOPA!

2008-11-14 @ 12:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0