experiment

Det kan vara så att det är sista gången jag skriver här inom kort.. för jag tänker nämligen ta del av ett experiment gjort av mig själv som går ut på att jag ska sluta med min antibiotika 1 dag tidigare än bestämt enbart för att jag vill kunna ta en öl imorgon kväll.

I dag var jag på restaurant med its mormor och morfor jävligt stämmning att inte behöva laga middag!
på grund av omständigheterna med min medicin Emelis plugg och att dom skulle köra vidare till öland i kväll/natt
så blev det så att ingen av oss drack någon alkohol, kyparen kollade då lite konstigt på sig och man kännde nästan att man fick lov att ursäkta sig för att man inte tog in en Bärs..

Är det verkligen det normala att går man på restaurant så ska det fan drickas.
Enligt mig Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0