Förbannad

ringer till vårdcentralen, efter en stund kommer man fram till standard frågorna,
Och jag får frågan när är du född?
jag svarar då helt riktigt 19860612. blir tyst och hör i andra ändan luren en arg röst säga "aaaa och mer" som i när jag mer är född, Jag insåg ju att hon var ute efter mina fyra sista siffror men jag bestämmer mig för att jävlas lite med henne och svarar istället "Jag är inte riktigt säker men jag tror det var omkring kl kvart över 2 på natten" mitt skämt går dock inte hem och kärringen blir sur och frågar om jag verkligen vill ha en tid där imorgon trots att jag borde gå till vårdcentralen i falun och menar på att jag borde vara tacksam. så hon får väl mina sista siffror tillslut. Men jag hoppas att hon lärde sig


Kommentarer
Postat av: Kain

Haha, rätt kul faktiskt.



Jag ser att du inte har skrivit något om din burger plant dock.

2008-11-06 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0