Good Job

Var ju och kände på vad stadens nattliv hade att erbjuda en torsdag igår som alla vet.
Det blev i allafall sen var nog inte hemma förens 4, Stort tack till it som kom och hämtade.
jag slog iallafall upp ögen till slut vid 13 tiden och hamnade här vid datorn, jag vet inte riktigt vilken sida jag skulle gå in på egentligen men jag råkade iallafall snubbla in på Flashback.se väl där hade dom rubriken :


"Sniper Records byter ansvarig utgivare - den förra var homosexuell
Det har framkommit att nazistiska Sniper Records ansvarige utgivare, Björn Holström, har ett förhållande med en transsexuell person. Sniper Records har sedan igår en ny ansvarig utgivare."


Jag var för en bra stund (läs 10 minuter) inte riktigt säker på att jag hade vaknat upp i den riktiga världen och var någonstans lite rädd för att ha snubblat in i någon teleporttunnel igår när jag var ute, för sånt här händer fan inte på riktigt trodde jag. Jag kanske bara har sett för mycket film den sista veckan för att kunna tänka att sånt kan hända på riktigt. vad vet jag? Mamma dafgård ringer iallfall i kl nu bäst att sluta

hej svej leverpastej

edit : hittade den här som återknöt så fint till rubriken http://sniper-records.net/bjornholstrom.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0