Nörden

Har inte skrivit några inlägg den senaste tid (läs dygnet). Det är på grund av att jag blivit helt uppslukad av en annan aktivitet.
Det är en form av skattjakt som kallas geocaching det går ut på att man med hjälp av en Gps mottagare letar efter saker som andra "spelare" har gömt någonstans. När man väl hittat den går det enkelt ut på att skriva sitt namn i behållaren (skatten) och gömma den på samma ställe för någon annan att hitta den.
Som vanligt när jag gör något så förstoras jag ju upp allt så det har varit helt naturligt att inte göra något annat än det här sen igår. Vilket i sin tur har gjort att jag självklart har fått lov att skaffa en ny mobitelefon med en gps mottagare i så jag är nu stolt ägare till en jajemen det är en HTC Touch Diamond!
and its MINE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0