Sjukskriven..



Det var vad som blev resultatet av en oförsiktighet med spikpistolen.

Det var iaf mycket trevligt på akuten, innan min ankomst så hade jag ringt och frågat om jag kunde komma. Så när jag väl kom dit så visade jag upp handen och man sjuksköterskan springer iväg och man hör henne skrika " Han är här nu" sen blev det snabbt in ett rum, där jag blir välkommnad av hela kvällskiftet som var nyfikna på mig och det togs kort med mobilkameror och härjades,. Efter mycket om och men med uteblivna bedövningar  diskussioner om verktyg som skulle användas (en sjuksköterksa kom in med diverse rotstiga tänger bla)  så drog dom ut spiken, och jag donerade den efter lite övertalning till nynäshamnsakutens wall of fame.
Nu har jag fått fler tabletter och jag börjsr bli lite smått trött på alla tabletter man äter nu, med rygg och allt vad det är och självklart hindrar de nya en från att dricka alkohol i 10 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0