Lågvattenmärke

Någonstans i mitt huvud kan jag förstå att man på eursport visar damfotboll en sport som ingen har ett seriöst intresseför men som halva befolkningen intalar sig till att är intressant. 
Men att som jag hittade på Eurosports tablå idag att dom 09.00 visar :

Fotboll: U17-VM för damer, Nya Zeeland Gruppspel: Costa Rica - Tyskland

Det är ju för fan helt jävla sjukt det kan seriöst inte finnas en enda människa som tycker att det här är kul att titta på.. producenten för det här programmet skämms nog så fruktansvärt för att blivit tilldelad att ha med den här produktionen att göra så att han med största sannolikhet kommer säga upp sig idag.

Inget ont om tjejer som spelar fotboll det är jättebra att ni gör det.. men tyvär det kommer aldrig för någon bli intressant att kolla på för ni är helt enkelt inte tillräckligt duktiga.

Men det är bra att ni skaffar ett intresse så kan vi tillsammans kolla på champions league finalen tillsammans utan gnäll sen och så slipper jag bli tvingad att se på topmodel säsong 10 med ett gäng alienliknande anorektiker.



Kommentarer
Postat av: Katten

HAHAHAHA, så sant, så sant

2008-11-02 @ 21:08:26
Postat av: Katten

Hahahah, så sant ,så sant

2008-11-02 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0