Svar

Att vara en arbetarklasshjälte är ju underbart för att det är allt jag inte står för.

Att vara in placerad i ett fack av människor bestående av mestadels obildade personer utan stora ambitioner i livet.
själv tycker jag ju att jag är överkvalificerad i såna här fack och det känns gött att se ner på folk hela dagarna.
Det måsta ju vara jobbigare för en del av mina vänner (de som kallar sig nästa generations ledare och  att vara ademisktbildade personerr,) då dessa i sin omgivning måste vara de som står lägst i sin flock.

Riktigt är att jag själv inte är duktig på vare sig stavning eller svenska i allmänhet.
Riktigt är att det är jävligt kul när mina vänner tabbar sig nåt förbannat.


hmmm så där ja nu börjar den gamle dansken göra sina underverk... undrar vad fan jag har skrivit, jag tror fan inte ens att jag fattar sammanhanget i det här längre...


Jag var på banken igår skulle lösa in en check...
Fick iaf hjälp av någon för av ekonomstudent som praoade eller extra knäckte där... mer pretantiös och lam/tråkig männsika får man leta efter.. och jag njuter grabbar över att ni står där på samma sätt inom några år, slickandes förhopnningsvis min röv för bra betyg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

2008-10-26 @ 11:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0