Introducering av "it" eller Hon

Skulle springa hem från jobb idag men bristen på självdiciplin och andra omständigheter fick mig att åka fika istället...
Så när jag väl kommer hem så ringer jag Hon för att gråta ut och få medlidande att jag nu måste ut i mörkret och vara rädd. Men vad får man tillbaka jo typ "Gör det det kan du behöva tugget" vad fan menar hon jag är ju för fan lika gudomlig som Hercules ffs. (heter det så?).
Den här bristen på empati från "IT"s sida har fått mig att fundera på att börja blogga om vårt sexliv. kanske vore något för allmänheten eller vad säger du(menat to She who should not be refered to by name) Iallafall kanske det lockar lite fler läsare om inte annat bra ide som fan...

Men ska iallafall ut och springa nu!
Kvällens outfit blir Craft ställ modell längdskidor färg Svart/grå.  KAIN DET ÄR SOM EMYS BLOGG LOL KVÄLLENS OUTFIT!!

Jaja ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0