Jobbet...

idag lyckades man ju inse att man gjort ett badrum ungeför 1.5 m2 för litet.. skulle ha blivit lite småjobbigt för kunden att skita när toastolen slickade väggen. skulle ha varit en kul om man inte kommit på det så här tidigt.. hyfsat imponerad chefen skulle ha blivit.

Det hela fick mig att inse hur pass bra man är på att ta kritik iaf.. T påpekade det och medans jag stod med en spikpistol laddad med 90 spik i handen och min första tanke var att skjuta fast han i taket ta en gaffatejpsrulle och tryckaner i halsen på han. Men det slutade med att dom andra gick och fikade medans jag tog fram tigersåg och sågade, slog med slägga, sparkade och slet tills vägg jäveln kom ner. På något sätt håller hela väggen fortfarande ihop i reglarna när jag bär ut den.
Så fortfarande 15 minuter senare riktigt jävla förbannad med en vägg på 2.40 * 2.00 m släpandes ut genom ytterdörren.. Med diverse olika svordommar kastandes ur munnen så möter man en rejält chockad kund med sina döttrar på uppskattningsvis 5 och 2 år med sig.
TRYCKT stämning? ja lite iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0