Done, deal drive

Nu är allt klart, alla papper: köp, registrering, försäkring.
Nu återstår bara att ta den till Verkstan imorgon för att göra den i ordning för det långa äventyret. Ska byta olja, lite broms grejor och så. Var en stenhård förhandlare idag och lyckades få dom att betala nästan alla delar som behövdes. och då hade dom redan sänkt bilen 3 tusen dollar så det känns bra iaf.
Kl 19.15 imorgon landar Air North i Calgary och ombord finns en registrerinskskylt som gör att jag kan köra bilen så funkar allt som det det ska så börar roadtrippen imorgon med en kort första etapp till Banff (ca 45 min).

Imorgon invigs även stampeden här i stan med en parad så jag och emelie kommer att titta på den tills vi ska hämta bilen på eftermiddagen. sen slappar vi nog bara tills det är dags att hämta plåtarna.
Ja just ja jag ska investera i mig själv lite imorgon genom att köpa ett par Brahma cowboy boots. ohh yes

Kommentarer
Postat av: Uf

Kul. Jag rattar din nyskattade droska till och från golfbanan, ett par gånger om dagen. Nice. PoK

2009-07-03 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0