Trött, Sliten och seg

Tjoho, nu är det ca 4 veckor sen äventyret började och jag kan lova att både jag och emelie är trötta, inte att vi är trötta på att resa och vill åka hem men vi är lite slitna från allt flängande.
Igår var den första öl-drickar dagen på väldigt länge vilket har resulterat i att Emelie nu sitter och åmar sig över att hon vill ha en ramlösa och att jag har en huvudvärk som inte vill försvinna.
Idag ska vi organisera alla grejor och utrustning inför Chilkoot trailen. Ser framemot att få äta frystorkad mat igen var länge sen nu.
ja just jag badade igår i Swhatka? lake igår emelie var för klen så hon tittade bara på men det var en upplevelse för en som var i, inte direkt behagligt kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0