dag 3

Sjön.

Var till någon sjö idag, skönt att se Amerikanarna plaska runt lite. På stranden fanns en stor lina runt ett område och det var det enda stället vi fick bada.

Vi lirade boll på stranden med våra wetbacks och jag och svante kände oss smått underlägsna deras teknik, även Perrico som spelar Baseboll och inte fotboll hade mer känsla än en annan.

På kvällen blev det BBQ och regnet hindrade inte våra vänner att grilla utan de grillade bara i garaget, NO problems liksom. Latinosana insisterade på att inte använda några andra kryddor än salt på köttet och det visade sig att var helt sinnessjukt gott. Efter några öl var det dock dags för en sovning, Jetlagen har inte lagt sig helt än.

 


Kommentarer
Postat av: Uf Jonas

Jeppe,

När du ändå är ute och åker "buss" kan du väl ta vägen förbi Cleveland och hämta mina möbler som jag glömde där för 28 år sedan...

Jag skickar mitt OK-kort!



2009-06-18 @ 09:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0