Yes, yes, yes

Landat, 

Resan över bra gick bra, men där slutar det.

När vi skulle hämta ut bilen som vi skulle ha för att ta oss till Kentucky, visar det sig att bagageutrymmet är så pass väl tilltaget att vi får plats med hela 3 handbagage. Så efter mycket om och men sitter vi i en bränsleslukande American dream chevy suburban, som vi drar 2,6 l milen om vi förstått allt rätt. Och är ungefär 700 Amerikanska pistoler fattigare. YES

Första matstället blev ett Mc donalds längs med vägen, flottig börjare med mycket extra bbg suace resulterar i att jag redan har grisat ner och säkert förstört 1 t-shirt. YES

Sitter nu och skriver i bilen,  och det verkar som att jag inte fick med mig usb-minnet med Bruce springsteen på. Här har man laddat och laddat för att få ta sin fösta löprunda i staterna till tonerna av Born to run. Men nu lutar det ju åt att det blir Anton och Affes låt ”Värdelös” som kommer driva mig igenom mitt första löppass på 6 månader. YES!!!


Kommentarer
Postat av: pewe

Kunde vart värre!! Kolla servern om jag har bruce

2009-06-15 @ 09:16:02
URL: http://www.perwidehammar.se
Postat av: uf

Skönt att ni är framme.

Det var väl bra att ni fick tag i en bil som passar

för 7 personer + packning. Kommer att följa er resa på denna blogg och på resedagboken... hur hittar jag in där ? Jag trodde att ni skulle till Connecticut, var jag nu har fått det ifrån. Kentucky är lite större, kan ni specifiera vart där så man kan följa er med hjälp av en kartbild.

Jag är grymt avundsjuk, men det är med glädje jag önskar er en upplevelse att minnas! Om vi hittar USB:t Kan vi kanske posta det.Puss o Kram

2009-06-15 @ 10:22:18
URL: http://gelay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så går det om man inte snackar med biluthyrar-kungen innan man åker.

2009-06-16 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0